Distriktskonferens Hammarö 10 -11 november

lördag 10 november 2007 09:30 - söndag 11 november 2007 13:00, Fölkets Hus Skoghall För karta se Hammarö Rotaryklubbs hemsida www.rotary.se/hammaro Skyltning till parkering finns.
Hammarö Rotaryklubb inbjuder till årets höjdpunkt på en Ö i Vänern.
Årets tema är ungdom. En spännande framtid med många utmaningar som vi vill dela med Er.

Bland programpunkterna:

`Passa på medans du är ung! sa mamma´ med skådespelarskan/riksdagsledamoten Solveig Ternström.

`Idrottsrörelsens roll i det svenska samhället´ med Riksidrottsförbundets ordförande Karin Mattsson.

`Stål, kärlek och festival´ med festivalarrangör Tomas Fändriks.

Det blir också anförande från RI-presidentens representant, redovisning från GSE-grupp 2007, Rotary Ungdomsutbyte, internationella och lokala projekt, Läkarbanken, mm.

På lördagskvällen anordnas en härlig bankett med god mat och dryck och dans till känd orkester. Många skratt och leenden utlovas.

Medföljarprogrammet på lördag em går till Trofédepån med förevisning och information om konservatorverksamhet.