Medlemsseminarium

lördag 7 oktober 2006 09:30-15:00, Margareta Festvåning, Drottninggat 19, Örebro
Kom och låt dig inspireras inför klubbarbetet med medlemsutveckling. Seminariet är upplagt så att du får lyssna på erfarna rotarianer, som talar om medlemskapet. Vi har t ex glädjen att ha Ann-Britt Åsebol med på seminariet. Hon är Rotary Internationals samordnare för medlemskap i vår zon och hon har varit utbildningsledare på internationella Rotaryseminarier.

Mycket tid kommer sedan att ägnas åt diskussioner i mindre grupper för att utbyta erfarenheter och lära av varandra.
Seminariets målgrupp:  Presidenter, Ink Presidenter och den som handlägger medlemskapsfrågor i klubben samt naturligtvis AG. Även övriga är hjärtligt välkomna.
Minst en representant från varje klubb bör deltaga i detta seminarium.

Anmälan och frågor: Svante Gyrulf, tel: 019-36 09 14 , svante.gyrulf@telia.com