Rotary Business Networking Östra Värmland i Kristinehamn

måndag 29 september 2014 18:00-21:30, Mötesplats Herrgården, Presterud, Presterudsallén 2, Kristinehamn

Välkomna till vår tredje träff där människor från olika verksamheter knyter kontakter!

Business Networking
Mötesplats Herrgården på Presterud, Kristinehamn
Måndagen den 29 september 2014 kl.18:00

Varmt välkomna till höstens första träff med vårt affärsnätverk. Kristinehamns och Kristinehamn Bro Rotaryklubbar bjuder på debatt kring samtiden och framtiden avseende infrastrukturen i vår region.

Med en mycket sakkunnig panel och moderator ska ni få svar på era frågor kring resande och transport. Som ackompanjemang till minglet efteråt dukar vi upp en stor skördebuffé där ni möter produkter från vår region. För dessa producenter och alla er andra finns möjlighet för exponering i den vackra nedervåningen på Herrgården.

18:00 - Registrering, mingel och betalning, 150:-. Kontant betalning, inga kort.
18:30 - Vi hälsar välkomna och berättar om kvällen och om Rotary.
18:45 - Moderator Jonny Olsson och panelen med Sven Erik Eriksson Värmlandsåkarna, Peter Landmark Karlstad Airport, Göran Lidström Vänerhamn och Lars Yngström Tågåkeriet tar plats.
20:00 - Presentationer
Ca 20:30 - Skördebuffé och mingel. Baren är öppen.

Anmäl dig HÄR!

Rotary Business Networking i östra Värmland är öppna aktiviteter som Rotaryklubbar i regionen anordnar i syfte att skapa tillitsfulla affärskontakter. Först och främst i vår region men även i sammanhang där Rotarys nätverk av 1,2 miljoner medlemmar världen över kan vara till nytta.

Ta gärna med en företagspresentation eller broschyr som kan delas ut eller exponeras i lokalen. För större exponering, till exempel Roll Ups, kontakta oss i Kristinehamnsklubbarna.

Har du några frågor? Kontakta någon av nedanstående

Degerfors Rotaryklubb lena.adolfsson@orebroll.se
Hällefors-Grythyttan Rotaryklubb marie.dahlgren@lokabrunn.se
Filipstads Rotaryklubb info@jarnmalmer.se
Karlskoga Nobel Rotaryklubb olof.frisk@ofk.se
Kristinehamns Rotaryklubb torbjorn.johansson@sqs-varmland.se
Kristinehamn Bro Rotaryklubb sofia.hunter@telia.com

Business Networking
Mötesplats Herrgården, Presterud, Presterudsallén 2, Kristinehamn
Måndagen den 29 september 2014 kl.18:00

Här skulle vi ha lämnat exempel på hur du kollektivt med buss, tåg, stadsbuss mm skulle kunnat transportera dej till kvällens möte. Men en fråga för kvällen kan vara att detta misslyckades på grund av att kommunikationerna var begränsade både i tid och rum. Därför hänvisar vi till kartan i bifogat dokument och uppmuntrar till samåkning.

GPS-koordinater:
GPS RT90: x: 6577285 y: 1400795