Distriktskonferens i Högbo

lördag 6 oktober 2007 08:00 - söndag 7 oktober 2007 14:00
Konferensavgiften är 1 100 kronor och innefattar utöver alla arrangemang kring konferensen och kvällsunderhållning även förmiddagskaffe, lunch eftermiddagskaffe och middag med underhållning på lördagen samt förmiddagskaffe på söndagen.

För medföljande ordnas separat program. Ett detaljerat program för hela konferensen kommer i augusti.
Medföljande måste anmälas på egen anmälan utan referenskod, klicka bara på knappen Fortsätt utan att först fylla i Referenskoden på anmälningssidan.

I samband med anmälan skall konferensavgiften 1 100 betalas in till konferensen bankgiro 5322-9514, Distriktskonferens Rotary varefter en bekräftelse på anmälan skickas ut. Glöm inte att ange namn och klubb på inbetalningen.

Logi finns i olika former och med olika prisklasser och bokas av var och en direkt hos Högbo Brukshotell för 1 eller 2 nätter. Telefon 026-24 52 00 (felnummer tidigare, vi ber om ursäkt för detta), e-post info.hogbo@rezidorparkinn.com
För distriktskonferensen har ett antal rum reserverats.
Vid bokning skall därför bokningsnummer BS 941 anges. Denna gruppbokning gäller fram till den 24 augusti, vid rumsbokning efter detta datum gäller normala villkor.

Rotarygolf arrangeras under fredagen den 5 oktober med start från 10.00. Greenfee är 200 kronor. Golfen arrangeras helt vid sidan av konferensen, alla kostnader bäres av deltagarna.
Intresserade av skidåkning i konstfrusna spår anmäler sitt intresse så återkommer vi med mer information.

Intresserade av Spa på söndagen bokar detta direkt hos Karisma Spa, telefon 026-24 52 52,
fax 026-24 52 54 eller e-post info@karisma-spa.com

Hitta till Högbo Brukshotell: Länk till karta på eniro.se