Distriktskonferens i Ljusdal

lördag 27 september 2008 08:00 - söndag 28 september 2008 14:00
Konferensavgiften är 950 kronor. Däri ingår, utöver alla arrangemang kring konferensen även underhållning och utställningar samt alla måltider från och med kaffet vid incheckningen till och med den avslutande lunchen efter årsmötet.

För medföljande ordnas separat program vilket finns nedan.  Observera att deltagandet måste anges i anmälan. Medföljande måste anmälas på egen anmälan utan referenskod. Klicka bara på knappen Fortsätt utan att först fylla i referenskoden på anmälningssidan.

I samband med anmälan skall konferensavgiften 950 kronor betalas in på plusgiro 21 71 19 – 7,  med angivande av Distriktskonferensen och deltagarens namn och klubb.

Logi bokas av deltagarna själva på telefonnummer 0651-14 000. Rum har förbokats på Stadshotellet/Gyllene Hästen www.stadtljusdal.se , Enklare boende finns på vandrarhem på Hantverkargården, www.ljusdal.se/hantverkargarden och Borrgården www.borrgarden.se . Home-stay erbjuds till 300 kr per person, intäkterna går oavkortat till TRF. Vid bokning anges Rotary. Konferensens rumspriser gäller t o m 24 augusti.

Rotarygolfen öppen för rotarianer och medföljare arrangeras fredagen den 26 september, med möjlighet till kostnadsfritt inspel dagen innan. Inbjudan och information framgår av länken nedan. OBS att anmälan görs på separat programpunkt.