Rotary Institut & GETS 2013

onsdag 11 september 2013 10:00 - söndag 15 september 2013 12:00, Park Inn Pribaltiyskaya Hotel St. Petersburg

Välkommen till Rotary Institute 2013!

Vi är mycket glada att kunna inbjuda till till denna unika händelse i den vackra staden Sankt Petersburg. Guvernörer och ledare zonerna 15 & 16 kommer att möta RI ledarskap i Ryssland för första gången i Rotary historia.

Institutet kommer att äga rum på Park Inn Pribaltiyskaya Hotel på September 13-15, 2013 efter GETS som kommer att hållas den 11-13 september.
House of Friendship kommer att presenteras i nytt format.

Institutets deltagare och gäster kan vänta sig, ett intensivt program, intressanta seminarier, vänlig atmosfär, kvällsmöten och underbara landmärken i en unik stad med stor historia och arkitektur.

Du som aldrig varit i Ryssland missa inte tillfället att träffa ryska Rotarianer och ledare från två Ryska distrikt!r.

Välkommen till Rotary Institute 2013 i Sankt Petersburg!

Ann-Britt Åsebol Direktör RI, Nadezhda Papp Institutets Ordförande

More information: http://www.clubrunner.ca/portal/SitePages/SitePage.asp