Presidenten öppnar Rotary-året

tisdag 27 augusti 2024 12:00-13:00, Mälarkrogen, Lögarängsvägen 5, 721 32 Västerås, Sverige
Webbplats: https://vasteras.rotary2340.se
Talare:

Rotaryvänner!

På tisdag 26 augusti kl 12.00 startar vi våra möten igen för året 2024-2025.

Jag hoppas vi ses!

Tillsammans med några i styrelsen så presenterar jag då planerna för hösten.

I oktober hålls också distriktskonferensen här i Västerås. För första gången i ett nytt och större distrikt.

Var och en av oss behövs, för att bidra till gemenskapen, för att bidra till att stärka Rotary i Västerås och för att bidra till ett bättre Västerås – enligt Rotarys grundidé.

Så jag ser fram emot att se er, och hoppas att ni också ser fram emot luncher, föredrag och gemensamma aktiviteter.

Som vanligt kommer vi att ha ett vinlotteri på tisdag. Det är ett trevligt sätt att också samla in pengar till dem som behöver. Men ni får gärna komma med förslag på andra sätt att vara aktiva för dem som behöver.

Väl mött på tisdag och varje tisdag framöver!

Susann Senter

Organisatörer:
  • Håkan Janson

Presidenten öppnar upp det nya Rotary-året

President Susann Senter