Mini-Egon

tisdag 3 september 2024 12:00-13:00, Mälarkrogen, Lögarängsvägen 5, 721 32 Västerås, Sverige
Webbplats: https://vasteras.rotary2340.se
Talare:

Vänner!

Tiden går fort, jag hoppas ni njuter av dessa fantastiska sensommardagar som vi haft den senaste veckan! Förra veckan inledde vi vårt Rotaryår, i ett nytt och större distrikt, men med förhoppning om lika intressanta och givande möten som vi haft tidigare.

Jag vill påminna om Distriktskonferensen i Västerås fredag 18/10 och lördag 19/10.
Eftersom konferensen hålls här i Västerås hoppas jag att många vill vara med som stolta representanter för staden, och som volontärer vid måltider mm. Ytterligare information och anmälningsformulär hittas i Polaris.

I morgon hoppas vi kunna locka några av er att kort presentera er i ett mini-ego. Fortfarande är vi nog flera som upplever att vi inte känner varandra. Sammanslagningen av våra klubbar har gått mycket bra, rent tekniskt, men vi behöver fördjupa vår dialog med varandra.

Så kom och var beredd att presentera dig för gamla och nya kamrater. Jag tror att fler än jag upplevt mini-egon som intressanta och spännande. Människan är en berättelse – ni bär alla på olika och fantastiska berättelser.

Välkomna!

Susann